Nedostupnost služeb 26.5.2020

Vážení zákazníci,
 
dokončili jsme první analýzy příčin včerejšího výpadku. Úvodem bychom Vás chtěli ujistit, že děláme vše proto, abychom předešli podobným problémům. Máme dvě nezávislé linky, které se nikde nesbíhají. Máme 2 DNS servery, z nichž jeden je umístěn v datacentru FORPSI ve Ktiši (Česká republika) a druhý v datacentru naší mateřské společnosti v Arezzu (Itálie), v geograficky oddělené lokalitě. Máme oddělené sítě pro každý segment služeb. Včerejší výpadek se týkal hostingových služeb, cloudové služby byly po většinu času v provozu. Analýzou jsme zjistili, že došlo k nestandardnímu chování routerů, k narušení jejich signalizace, prostřednictvím které si předávají informaci o stavu linky. Routery shodně hlásily, že linka není dostupná a tudíž neroutovaly. Diagnostika příčin a jejich odstranění navíc bylo komplikováno a prodlouženo dobíhajícími opatřeními kvůli koronaviru - nebyli okamžitě přítomni všichni specialisté. Naši technici pokračují v detailní analýze příčin, které vedly k výpadku, abychom mohli co nejdříve přijmout efektivní opatření. Omlouváme se našim zákazníkům za způsobené potíže.
 
Omlouváme se našim zákazníkům za způsobené potíže.